Travel your life!

marți, 20 iulie 2010

De cealalta parte a lumii: transmitem din emisfera sudica!

Am vrut sa scriu inca de ieri toate astea, dar ieri nu am avut acces la net, asa ca astazi profit! :)

***

Iata-ma deci in Africa, destinatia despre care am tot vorbit in ultima vreme si unde am ajuns acum doua zile: Nairobi, Kenya.

Prima impresie - vremea aici e chiar ok! Comparata cu ceea ce mi s-a spus inainte sa ajung, ca o sa fie foarte cald, ca se lipesc hainele de tine de indata ce cobori din avion, ca sunt tantari multi... Ei bine, iarna africana cu specific kenyan este foarte placuta! Nu sunt mai mult de 24-25 de grade (care noaptea scad spre 15 cred), nu e nici prea cald, nici prea frig, nu ploua, iar umiditatea si presiunea din aer sunt normale. Tantari... nu mi-am adus aminte de ei decat aseara, cand am vazut unul pentru prima oara. Probabil nu sunt pentru ca e frig, cert e ca Autan-ul luat nu imi e necesar acum. Iarna se cam duce insa, mi s-a spus, caci oricum aici nu e decat o luna de iarna, luna iulie. Asa ca peste vreo 2 saptamani incepe vara. Care vara e ok in Nairobi, unde temperaturile nu cresc mai mult de 28-30 de grade. Doar pe litoral e foarte cald, pe coasta - la Mombasa, cea mai cunoscuta statiune de pe litoral. Si cum planuiesc sa ajung si acolo, voi avea si experienta verii kenyene :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu