Travel your life!

miercuri, 14 iulie 2010

Etiopia vizată

Ieri am primit înapoi paşaportul cu noua sa achiziţie, viza de Etiopia. Deci nimic nu mai stă în calea către Etiopia pe 20 august. Ce şi cum voi face acolo nici eu nu ştiu prea bine, toată informaţia pe care o am acum este că voi locui în casa unei familii care nu va fi acasă, dar îmi va lăsa cheia la o vecină care e româncă. Norocul îmi surâde se pare :)

Aş vrea să colind puţin Addis-Abeba şi o să fac asta singură cel mai probabil, dacă nu cumva am norocul să cunosc câţiva cercetaşi etiopieni încă de la Moot. Altfel cred că mă descurc şi cu un ghid turistic, ceva... Şi dacă reuşesc să planific şi vreo 2-3 întâlniri cu organizaţii de acolo e perfect. Poate mă primesc şi cei de la ambasadă, vedem.

3 comentarii:

  1. Da, zilele astea, caci deja a trecut o saptamana de cand m-am intors :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iuliana,

    As vrea sa merg si eu in Ethiopia si as vrea sa te intreb cum ai obtinut viza si pentru ce perioada. Ai contactat ambasada lor din Viena?

    Multumesc,

    Vlad

    Raspunde-mi, te rog, la vladpanait@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere